Securebit.Ro



31 ian. 2011

[movie] Mamma Mia! [2008]


The story of a bride-to-be trying to find her real father told using hit songs by the popular '70s group ABBA. (http://www.imdb.com/)
Traducere (aproximativa):Povestea unei viitoare mirese si incercarea acesteia de a-si gasi adevaratul tata. Totul pe muzica popularului grup ABBA

Si acum cateva cuvinte despre experienta personala:
Sunt filme pe care le-am vazut si apoi revazut de multe ori (Lord of the Rings a ajuns pe la a 12 vizionare integrala). Filmul asta l-am vazut de 3-4 ori si l-am ascultat de 20-30 de ori! :)
Merita vazut! Thumb UP!

6 comentarii:

  1. Mamma Mia, o sa ma uit si eu, cred ca sotul meu a vazut filmul...Multam pentru film. Carmen Ghita

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Daniel, am vizualizat profilul tau dar si activitatea ta, mi-a parut bine vazandu-te aici pentru ca nu mai stiam nimic de tine de circa 11 ani. Mult succes pe mai departe. Carmen Ghita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da suntem ok, ne pregatim pentru o aventura in Canada pentru ca aici nu suntem apreciati la adevarata valoare deaceea ne incercam norocul, optimisti, deschisi si cu incredere. Familia mea este departe, sora mea Marinela este in Franta iar fratele meu cu a mea cumnata si nepotica mea cea scumpa sunt in Spania, deasemenea si mama mea, asa ca ramane sa mai plecam noi. Mai avem ceva proiecte pe aici de realizat si cu proxima ocazie vom pleca departe... si nu zic in tarile calde caci in Canada nu este chiar asa de cald. Cam asta e istoricul familiei, s-a nascut nepotica noastra pe care am si botezat-o Delia Alexandra. O iubim enorm, e scumpa, seamana cu mine... asa zice mama. Stiu ca si tu ai un copilas, sa-ti traiasca si sa aveti parte de tot binele din lume.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu prea e mica lumea, caci au trecut 11 ani, ani in care nu am stiut nimic de tine, l-am intrebat pe Cristi de tine dar nici el nu stia mai nimic, au trecut 11 ani, parca a fost ieri... si totusi a fost de mult... cand am primit de la tine un album de poezii pe care il pastrez si in prezent... apropo am retinut multe versuri din album, a fost un cadou pretios. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Carmen:
    Sunteti curajosi pentru ca plecati din tara asta de kko. Felicitari! Eu nu am avut curajul...
    Iti multumesc pentru gandurie frumoase!
    Da, este vina mea. Cand am plecat din Berceni am plecat fara sa ma mai uit in urma! Poate ca am gresit! Poate ca am fost prea egoist...
    Sper ca si Cristi e bine. Daca poti (si sti), poate-mi dai si doua-trei vesti despre el!
    Multam!

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca se poate o adresa de e-mail privata pentru mai multe detalii. Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...