Securebit.Ro



7 nov. 2010

A plecat domnul Paunescu...

Fotografie preluata de pe www.evz.ro

Nu vreau sa scriu prea mult pentru ca nu am cunoscut omul Paunescu, iar despre poetul Paunescu nu am nivelul necesar pentru a-mi permite sa exprim critici.
Tuturor ne vine randul...
Am scris acum deoarece vreau sa exprim ce m-a lovit pe mine o data cu disparitia domnului Paunescu: odata cu dansul moare o intreaga generatie de valori. A murit si dansul, au murit si altii, mor parintii nostri, mor valorile noastre si nu mai are cine sa echilibreze (tempereze) zgomotul generatiei Becali.
O sa ramanem ai nimanui, intr-o lume a liderilor de carton si a politicienilor de mahala! O sa invatam valorile lor si o sa uitam de oameni ca domnul Paunescu... Viitorul e trist...
Sper domnule Paunescu ca, in ciuda faptului ca eu nu-i cunosc, ati lasat in urma dumneavoastra urmasi, purtatori ai valorilor pe care le-ati reprezentat.
Va multumesc pentru tot!

Un comentariu:

  1. E trist ca Romania a mai pierdut inca o stea...Un adevarat lider, un luptator care s-a zbatut pana si pe patul de moarte pentru o Romanie mai buna,mai curata si mai puternica.Sa-i fie tarana usoara!:(((

    RăspundețiȘtergere

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...