Securebit.Ro



26 oct. 2010

Cine participa la "miscarea de protest" de maine

Acest post vine ca o favoare personala facuta unei colege care m-a rugat sa relatez urmatoarea intamplare petrecuta in fata unei gradinite/scoli:

O educatoare/profesoara conduce copiii la poarta gradinitei catre parinti si cand ajunge la acestia ii anunta de programul scurt de maine (27.10.2010) si de motivul acestuia: "greva". Reactia unui doamne-parinte (a carei descriere sugereaza o doamna bine, rotunjoara si sotie de taran) a fost conforma cu aparitia ei: "sa iasa astia de la oras ca eu sunt de la tara".
Intrebarea pe care mi-o pun este: "La ce s-a referit mamica ???"
  • varianta1: face un transfer de responsabilitate recunoscand superioritatea (pe tema data) a orasenilor
  • varianta2: isi declara superioritatea data de un nivel de trai mai putin atins de efectele deciziilor politicienilor
Voi ce credeti ???

3 comentarii:

  1. Imi dau seama ca mai pot fi si alte variante (de exemplu):
    varianta3: vorbea gura fara ea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din punctul meu de vedere noi, astia de la oras, prezentam un "handicap". Avem mai multa "carte" decat ei (ruralii). Din pacate noua ne lipsesc cu desavarsire ADEVARATELE VALORI!. Asa ca??? O fi bine, o fi rau?! Si apoi, la ce folos ca esti intelectual daca nu ai si putina inteligenta? Eh...oricum nu-mi propusesem sa pun atatea intrebari ...sorry...

    RăspundețiȘtergere
  3. @camelus: Da, din relatarea colegei eu am perceput un fel de lehamie a mamicii de la tara...In ceea ce priveste intelectualismul de la oras... e mai mult un mit si cred ca se refera la genul ala de smechereala de Lipscani...
    PS: Din pacate putia lume la miting (comment scris post factum)... Putina si destul de slab motivata... E drept, a fost si o vreme basesciana (probabil cu putin ajutor de la Aliodor si de la culoarea violet)...

    RăspundețiȘtergere

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...