Securebit.Ro



25 oct. 2010

[movie] Horton Hears a Who! [2008]

A person's a person, no matter how small.
Horton the Elephant struggles to protect a microscopic community from his neighbors who refuse to believe it exists. (http://www.imdb.com/title/tt0451079/)
Traducere (aproximativa): Elefantul Horton se lupta sa salveze o comunitate microscopica de vecinii lui care refuza sa creada ca aceasta exista.



Va recomad cu caldura acest film animat pe care o sa-l indrageasca atat adultii cat si copiii. Juniorul meu (are 9 ani si) l-a vazut de 3 ori pana acum dar nu s-a plictisit de el! Adultii o sa recunoasca personaje si situatii foarte actuale si, mai ales, o sa-si readuca aminte de faptul ca exista si valori care merita respectate si aparate! Va rog sa va uitati la acest film!

2 comentarii:

  1. Am vrut sa comentez si eu dar din pacate nu am vazut filmul....:)))))) Poate dupa motiune...
    La postul cu "tiganii din tiganie" m-am abtinut pt ca nu am fost in cea mai buna forma si cu siguranta produceam un mare...deranj. Oricum...sunt pe faza.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @camelus
    Oki, sa te uiti la film pentru ca merita!
    Pivitor la "tiganii din tiganie"... cred ca postul a fost o greseala pentru ca intr-adevar a produs un oarece deranj...
    Ma rog, scuze celor care s-au simtit ofensati!

    RăspundețiȘtergere

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...