Securebit.Ro



17 oct. 2010

Mie da-mi un cola light...

Trei tipi: un roman, un tigan si un ungur pescuiesc. La un moment dat li se incurca unditele si prind toti 3 un pestisor de aur. Pestisorul le zice ca din cauza ca toti 3 l-au scos din apa va indeplini o singura dorinta la fiecare. Ungurul zice eu vreau ca toti ungurii sa fie in Ungaria si sa fie bogati si fericiti. Dispare. Tiganu zice eu vreau ca toti tiganii sa fie in India fericiti, bogati. Dispare. Romanu ' se uita in toate partile si il intreba pe pestisor: - Ungurii is in Ungaria? - Da. - Toti? - Da. - Si tiganii in India ? - Da. - Toti? - Da
Se uita la pestisor si zice: - Mie da-mi un cola light.

sursa: bancuri.cere.ro
Principala mea nemultumire fata de romanii de etnie maghiara este urmatoarea: in calitate de romani nu lupta pentru drepturile, binele si prosperitatea minoritatii romane din Ungaria! Ar putea s-o faca cu foarte mult succes avand in vedere ca sunt de aceasi etnie cu cetatenii acelei tari... Unde mai pui ca in Romania invata limba maghiara, in scolile romanesti, ca limba materna.
Nu inteleg...
Alesii neamului trebuie sa se preocupe de interesele intregului popor si in ceea ce priveste demnitarii de etnie romana lucrul acesta este (cel putin in teorie) adevarat. Demnitarii de etnie maghiara au ca unica preocupare interesele comunitatii formate din etnia pe care o reprezinta...
Mi se pare antinational...
Nu ced ca e nevoie sa redesenam granitele pentru ca separarea sa se produca. Daca separarea s-a realizat la nivelul constiintei publice si la nivel administrativ...redesenarea granitelor nu reprezinta decat o formalitate...
daca doriti sa revedeti: stiri.rol.ro

Nush ce sa zic!...cred ca suntem...fara speranta...

PS: cu toate astea, va reamintesc de faptul ca va puteti repara calculatorul aici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...