Securebit.Ro



3 dec. 2010

~MA DECLAR INVINS~

"Dati-mi un punct de sprijin si voi urni Pamantul din loc."
Arhimede

Ma declar invins. Mi-am pierdut reperele. Credeam ca atunci cand iubesti, faci persoana iubita fericita. Credeam ca munca este apreciata. Credeam ca oamenii nu sunt niste animale egosiste si feroce. Nu credeam ca omul este omnivor... dar este...!
Fiecare culege ce a semanat iar eu nu vad in jurul meu nimic de cules...Nimic!... Nici furtuna, nici senin...nici lapte cu miere, nici pelin...
Ma simt singur si trist! Cu toate aste sunt fericit pentru ca am reusit sa plang! Pentru ca cele trei lacrimi care au cazut din ochii mei mi-au aratat ca inca traiesc! Dar imi doresc sa ating viata, nu prin lacrimi desarte ci, prin zambetele copilului meu! E greu...

2 comentarii:

  1. Hey, ma bag si eu ca musca-n lapte dar mi-ar placea totusi sa cred ca, indiferent ce/cine ti-a provocat aceasta stare sau acest sentiment, nu a facut-o cu intentie. Am trecut si eu deunazi printr-o situatie asemanatoare si am achiesat atunci la celebra zicere, a celebrului "habar n-am" (desi nu prea ma caracterizeaza ignoranta :) ), care suna aproximativ cam asa: "cu cat cunosc mai mult oamenii cu atat mai mult iubesc cainii".
    Mi-am dat seama atunci ca daca nu am fii asa, cu bune cu rele, nu am mai fii oameni ci...caini. Ma rog, pe principiul: Nimeni nu-i perfect.Eu sunt Nimeni.Deci eu sunt PERFECT.
    Hey, zambeste maine va fi...cu siguranta mai bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @camelus: Multumesc, Camelia, multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...