Securebit.Ro



9 dec. 2010

Mi s-a parut deosebit...

Scriam in masina 137, insirandu-mi haotic gandurile, pentru a incerca sa-mi fac lungul drum catre casa, suportabil.
Un clinci in circulatie si o frana brusca m-au facut sa scap stiloul cu care scriam. A inceput sa se rostogoleasca pe podeaua masinii si nu l-am putut opri decat calcand pe el. Agatat intr-o pozitie incomoda, nu m-am putut apleca sa-l ridic.
L-a ridicat, pentru mine, o adolescenta de 14-17 ani. Mi s-a parut un gest atat de neverosimil... O fata sa se aplece ca sa ajute un baiat... O gasculita sa dea dovada de atat de mult bun simt ???
Incredibil. M-am obisnuit ca, generatia despre care povestesc sa asculte manele la telefonul mobil dat pe speaker si sa se strige entuziast prin mijloacele de transport povestind despre dansatul topless petrecut prin dicoteci...
V-am povestit un mic/mare miracol pe care sper sa-l implineasca si Alexandru, ori de cate ori va avea ocazia.

3 comentarii:

  1. Cu siguranta si Alexandru va avea momentul lui...

    RăspundețiȘtergere
  2. Simona spune (deoarece nu vrea sa ma sustina, scriind) ca este un gest datorat in primul rand varstei pe care o afisez eu (inconvoiat, cu parul alb si cu mutra acra!...)
    S-ar putea sa aiba dreptate!...

    RăspundețiȘtergere

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...