Securebit.Ro



18 iul. 2012

CAUT SERVICIU

Imi doresc sa am sansa de a lucra intr-un loc, unde as putea sa-mi pun in evidenta capacitatile intelectuale si experienta acumulata pentru a indeplini sarcinile si scopurile organizatiei, cat si pentru dezvoltarea carierei mele.

Sunt o persoana dinamica, cu o capacitate de analiza indelung exersata. Comunic cu usurinta si imi fac prieteni foarte repede. Uneori sunt critica si incisiva, dar intotdeauna sunt loiala pana la sacrificiu.Ma pot adapta usor si sunt rezonabila cu privire la pretentiile mele financiare.

Daca ceea ce am spus despre mine trezeste interesul vreunui angajator, il astept cu nerabdare sa ma contacteze pentru a discuta si despre cunostintele si experienta mea. Daca esti prietenul(a) mea cu adevarat, da SHARE la acest post pentru a oferi si altora sansa de a ma cunoaste.

PS: Si, da, sunt foarte modesta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...