Securebit.Ro



29 nov. 2013

In sfarsit am vazut Elysium.


Acum cateva zile am luat pauza de la învațat și am zis sa văd un film. Mi-a picat în mana Elysium.Rezultatul îl împartașesc cu voi pentru a vă preveni:

 
  • layer7: o idee veche dar mereu de actualitate care probabil că, în condiții ideale, ar fi atras (mai) mulți utilizatori.
  • layer6: din păcate, modul în care a fost prezentată ideea a lăsat mult de dorit
  • layer5: sesiunea s-a întrerupt frecvent pe motiv de ațipeală;
  • layer4: transportul a funcționat satisfăcător, cu o viteza de cca. 5 Mbps.
encoding | administratve distance
mall     | 100
DVD      | 50
torrent  | 20

  • layer3: a fost folosit un protocol proprietar din familia filelist.ro ;)
  • layer2: în rețeaua locala nu am putut identifica neighbors interesați și nici stabili adjancency;
  • layer1: pierderi datorate unei sensibilităti exagerate la interferențe minore (ex de interferențe: întrebarea "ce mai faci?")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Remember: cel mai rau nu este ca ni se intampla ci ca... ne-am obisnuit...